צרות בבית היהודי • עתירה לספירה חוזרת של הקולות

    דוד לזר No Comments on צרות בבית היהודי • עתירה לספירה חוזרת של הקולות
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שמעון ריקלין, שנבחר בפריימריז של מפלגת 'הבית היהודי' למקום ה-23 ברשימתה לכנסת, הודיע הבוקר (שני) כי הוא עותר לבית המשפט המחוזי כדי שיורה למפלגת הבית היהודי לספור מחדש את הקולות, וזאת לאחר שהתברר לו שבבדיקה חוזרת הוא הוזז מקום אחד לאחור לטובתו של מועמד אחר, פרופסור אשר כהן.

    ריקלין פרסם הודעה שבא הוא כתב כי "לצערי, אני נאלץ ללכת היום לבית המשפט המחוזי לבקש שיורה למפלגת הבית היהודי לספור מחדש את הטפסים שהמתפקדים מילאו. הגעתי למקום לא ריאלי 23, ולמרות זאת הודעתי לראשי המפלגה שאני עומד לשרותם עד ליום הבחירות כדי לעזור למפלגה להצליח".

    "ואז אתמול בשעות הצהריים נודע לנו, שיש כ- 56.000 נקודות בסך הספירה , שלאיש אין מושג איך הם הגיעו ולמי הם שייכים. ביקשנו, המתמודדים, לשלוח את הנציגים שלנו למטה המפלגה כדי שיהיו נוכחים בעת הניסיון להבין מה קרה. איש לא ענה לנו ולאחר מכן סורבנו".

    שמעון ריקלין

    לדבריו, "בשעות הלילה המאוחרות הם הודיעו שהם עלו על הבעיה וחלק מהטפסים נספרו כשתי נקודות במקום נקודה אחת. ביקשנו לבדוק כיצד משפיעים הטפסים הללו על חלוקת הנקודות לכל המתמודדים ואז הם הודיעו שאין השפעה , חוץ מאחת: אני נסוג מקום אחד אחורה… רק אני….".

    "עכשיו תראו, לי זה לא משנה. אבל אעמוד על כך שיספרו את הטפסים מחדש ויגידו לנו מה קורה באמת. אחרת יש פה משהו מסריח. אודה לכם עם תעזרו לי לגרום להם לספור את הטפסים מחדש", כתב ריקלין.



    0 תגובות